Praktische info

 

Gespreksduur

Gesprekken duren bij mij een volledig uur.

Tarieven:

particulieren:

Psychologische coaching: €120 (inclusief b.t.w.)

zakelijke klanten (tarieven exclusief b.t.w.)

ZZP’ers: €120
Non-profit sector: €130
Organisaties: €150


Vergoeding via de verzekering?

De trajecten worden niet vergoed uit de basisverzekering. Voor gesprekken bij mij heb je géén verwijzing van de huisarts nodig. Je spreekt ook je eigen risico niet aan. 


Betaling

Particulieren krijgen na elk gesprek een digitale factuur en een betaalverzoek gestuurd. Zakelijke gesprekken worden in een keer gefactureerd.

Annulering

Tot 48 uur van tevoren kun je een gesprek kosteloos annuleren. Ik kan dan een andere cliënt zien op dat tijdstip. Bij annulering binnen 48 uur wordt het gesprek in rekening gebracht.

Privacy

Ik ben als psycholoog gebonden aan beroepsgeheim. Dit houdt in dat ik informatie die je aan mij verstrekt niet aan anderen geef zonder je uitdrukkelijke toestemming.

De basis om mijn werk goed te kunnen doen is vertrouwen en betrouwbaarheid. Ik doe er dan ook alles aan om je privacy te waarborgen en ik ga zorgvuldig om met persoonsgegevens.

Natuurlijk houd ik me daarbij ook aan de toepasselijke wet- en regelgeving, waaronder de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).

Dit betekent dat ik:

  • Je persoonsgegevens verwerk in overeenstemming met het doel waarvoor deze zijn verstrekt.

  • Ik verwerk alleen persoonsgegevens die minimaal nodig zijn voor het doel waar ze voor worden verwerkt.

  • Ik vraag je uitdrukkelijk om toestemming als ik die nodig heb voor de verwerking van je persoonsgegevens.

  • Ik heb zowel op technisch vlak als in de organisatie passende maatregelen genomen zodat de beveiliging van je persoonsgegevens gewaarborgd is.

  • Ik geef geen persoonsgegevens door aan anderen, tenzij dit nodig is voor uitvoering van de doeleinden waarvoor ze zijn verstrekt.

Neem gerust contact met me op als je naar aanleiding van het bovenstaande nog vragen hebt.

Ontevreden of een klacht?

Heb je vragen of opmerkingen over mijn diensten? Ben je ontevreden? Laat het me alsjeblieft weten. Ik ga graag met je in gesprek en wil er samen met je uitkomen.

Heb je een klacht? Dan kun je contact opnemen met de klachten-functionaris. Deze is volkomen onafhankelijk en ondersteunt je bij het indienen en de verdere afhandeling van je klacht. Meer informatie vind je hier.


Vragen?

Roept het bovenstaande nog vragen op of heb je nog andere vragen? Neem dan gerust contact met me op.